بازار سوشال
جستجو

۰۹۱۶۰۳۶۸۴۸۸

طراحی سایت فروشگاهی

چرا باید برای کسب و کارمان وبسایت داشته باشیم؟

امروزه اکثر خریدها و امور روزمره را با اینترنت انجام می‌ دهیم. برای سفارش غذا، افتتاح حساب بانکی، فعالیت در بورس، خرید و فروش ارزهای دیجیتال، اجاره منزل، خرید ماشین، خرید بلیت، رزرو هتل و بسیاری از کارها دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه و مراجعه حضوری نیست و بجای آن در خانه و محل کار تنها با زدن چند دکمه امورات روزمره را انجام می دهیم.

از طرفی مردم برای پیدا کردن اجناس مورد نظرشان مثل موبایل، کامپیوتر، لوازم منزل و در کل کوچکترین خریدهای ممکن به گوشی موبایلشان مراجعه می کنند و با صرف چند دقیقه وقت هم نظرات مصرف کنندگان آن محصول را مشاهده می کنند و هم خریدشان را به انجام رسانده و درب منزل آن را تحویل می گیرند. فروشندگان این محصولات این کالاها را در بستری به نام وبسایت عرضه نموده و با کمترین زحمت به فروش می رسانند.

امروزه وبسایت ها و نرم افزار هایی مانند دیجیکالا، دیوار، اسنپ، با سلام و … بیشترین حجم فروش را در بازار در اختیار خود دارند در صورتی که نه کارمند آنچنانی دارند و نه شعبات مختلفی را در سراسر کشور تاسیس نموده اند.
 پس شما دارنده کسب و کار نیز برای اینکه از موج فروشگاه ها و کسب و کارهای اینترنتی جا نمانید بهتر است بی دریغ و همین حالا وبسایت کسب و کار خود را راه اندازی نمایید تا دایره مشتریان و میزان درآمدتان را چندین و چند برابر بیشتر کنید.

 

امروزه وبسایت ها و نرم افزار هایی مانند دیجیکالا، دیوار، اسنپ، با سلام و … بیشترین حجم فروش را در بازار در اختیار خود دارند در صورتی که نه کارمند آنچنانی دارند و نه شعبات مختلفی را در سراسر کشور تاسیس نموده اند. این کسب و کارها بجای صرف هز ینه های سنگین رهن و اجاره مغازه، استخدام کارمند به تعداد زیاد و متحمل شدن هزینه هایی مثل اجاره مغازه، هزینه های جانبی مانند برق و گاز و …، تنها با طراحی سایت فروشگاهی اجناسشان را در  با بیشترین حاشیه سود عرضه کرده و به فروش می رسانند.

پس شما دارنده کسب و کار نیز برای اینکه از موج فروشگاه ها و کسب و کارهای اینترنتی جا نمانید بهتر است بی دریغ و همین حالا وبسایت کسب و کار خود را راه اندازی نمایید تا دایره مشتریان و میزان درآمدتان را چندین و چند برابر بیشتر کنید.

وکتور سوال

چند نوع  وبسایت داریم؟

انواع مختلفی از وبسایت با توجه به موضوع فعالیت آن و بستر راه اندازی شده در آن وجود دارند که از جمله آنها می توان به وبسایت خبری، وبسایت فروشگاهی، وبسایت دولتی، وبسایت وردپرسی و وبسایت های اختصاصی نام برد که دو مورد آخر بستر راه اندازی فروشگاه و سایت مسحوب می شوند. اگر از ما بپرسید بهتر است چه نوع وبسایتی برای کسب و کارتان داشته باشید، پاسخ ما به شما این است : طراحی سایت فروشگاهی در بستر وردپرس، چرا که هم کاربر پسند تر است هم به دانش کمتری برای طراحی سایت نیاز دارد.

اگر دانشی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در بستر وردپرس ندارید، نگران نباشید چرا که ما طراحی سایت فروشگاهی شما را در کمترین زمان ممکن از صفر تا صد طراحی نموده و تحویلتان می دهیم.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی برای من چقدر خواهد شد؟

در پاسخ به این سوال نمی توان عدد مشخصی را بیان کرد، چرا که هزینه تمام شده برای وبسایت شما به میزان امکانات وبسایت، بستر مورد نظر برای طراحی وبسایت، حجم و تنوع کالاهای شما و عوامل دیگر مانند .ir بودن و .com بودن وبسایت شما بستگی دارد. توصیه ما به شما این است که برای محاسبه بهتر و دقیق تر هزینه تمام شده برای طراحی وبسایت فروشگاهی شما، از طریق راه های تماس در نظر گرفته شده برای شما با ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تخصصی دریافت نمایید.

مرد متعجب بازار سوشال

مزیت راه اندازی وبسایت فروشگاهی نسبت به تاسیس شعبه فیزیکی چیست؟

فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه آنلاین

حتماً شما به با هر زمینه شغلی بعد از گذشت مدتی از کار به فکر توسعه کسب و کار و افزایش تعداد مشتریانتان افتاده اید. تخفیف های مناسبتی، تاسیس شعبات جدید، نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و حتی تبلیغات تلویزیونی ایده های بسیار خوبی برای کسب و کار شما هستند اما صرف نظر از هزینه گزافی که برای هر کدام از انواع تبلیغات ذکر شده می پردازید، اینها برای رونق کسب و کار شما کافی هستند؟ آیا بعد از این تبلیغات کار شما به اصطلاح سکه شده و نانتان در روغن است؟ مسلماً خیر.

چرا که شما مسلماً در سراسر کشور شعبه فیزیکی ندارید و به فرض داشتن شعبه فیزیکی در سراسر کشور هم باید خیلی بر سر زبان ها باشید تا مشتری از شهر و منطقه محل سکونت خودش مغازه ها و فروشگاه های مختلف و مسیر طولانی را طی کند تا برای خرید به مغازه و فروشگاه شما مراجعه کند.

بدون تعارف، این اتفاق تنها برای کمتر از ۵ درصد فروشگاه ها اتفاق می افتد و باقی مغازه ها و فروشگاه ها تنها مشتریان محلی دارند. اما برای داشتن مشتری از سراسر کشور چه کاری می توان انجام داد؟ برای اینکه بتوانید از مشتریانی در جای جای میهن عزیزمان بهره مند باشید تنها نیاز است یک وبسایت داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی و شناساندن آن به گوگل تنها کاری است که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نیاز است برای توسعه کسب و کار و در نتیجه افزایش قابل توجه درآمدتان انجام دهید. اما اگر از طراحی سایت فروشگاهی و معرفی آن به گوگل و کسب رتبه های اول در جستجوی گوگل سر در نمی آورید، نگران نباشید. بازار سوشال با کمترین هزینه ممکن بهترین وبسایت فروشگاهی را طبق نظر و سلیقه شما راه اندازی می نماید. برای این کار تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز سایت اختصاصی پیاده سازی کنند. هر کدام از این سیستم ها مزایایی نسبت به دیگری دارد. با اینحال، انتخاب در نهایت به عهده شما خواهد بود.

وردپرس و سایت اختصاصی هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارند. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت سازگاری و توصعه بالایی دارد. بنابراین در صورتی که قصد دارید امکانات بالایی در وب سایت خود داشته باشید، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

اما سایت اختصاصی هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که سایت اختصاصی با توجه به نیاز و سلیقه شما از صفر طراحی می شود و تمام اجزای آن از قالب گرفته تا فروشگاه، توسط برنامه نویس نوشته و آماده می شود.

از طرف دیگر، کار با سایت وردپرسی ساده تر از سایت اختصاصی است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از سایت اختصاصی، شما نیاز به پشتیبانی دائمی از تیم طراح آن را خواهید داشت. همچنین، اگر قصد ساختن فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، از آنجایی که افزونه های ویژه فروشگاه اینترنتی برای وبسایت های وردپرسی از طراحی شده است، در نهایت یک فروشگاه بهتر، سریع تر و با مشکلات کمتر خواهید داشت.  مزیت نهایی سایت وردپرسی نیز، هزینه بسیار مناسب راه اندازی آن است.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت و راه اندازی وبسایت فروشگاهی، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد. با اینحال، انجام پروژه‌های استاندارد طراحی سایت توسط بازار سوشال ممکن است تا 1 تا 2 ماه زمان ببرد،هر چند معمولاً این زمان کمتر خواهد بود.

سوالات متداول